Știi engleză, dar te-ai pierdut în traducere? 5 sfaturi practice când vine vorba de banii tăi.
Mulți dintre cei care lucrează în altă țara, chiar și în Regatul Unit nu vorbesc perfect engleză. Unii au doar o înțelegere limitată a limbii și nu se pot exprimă foarte fluent, motiv pentru care au probleme în a interacționa cu localnicii. Motivul pentru care mulți aleg să lucreze în străinătate este acela de a trimite bani acasă. De aceea este cu atât mai important să se poate înțelege cu reprezentanții băncilor atunci când au nevoie de informații suplimentare. Aceste 5 sfaturi practice ar putea să le simplifice misiunea.
Puneți întrebări scurte și la obiect
Dacă vreți să trimiteți bani în țară sau aveți nevoie de informații cu caracter bancar, este esențial să primiți informații corecte și utile. În condițiile în care nu vorbiți fluent engleză, trebuie să va asigurați că cel puțin puneți întrebările corecte. Reprezentanții băncilor sunt tentați să va dea răspunsuri generice și să va recomande să consultați termenii și condițiile. Nu încercați să aflați răspunsuri la toate întrebările care va preocupă cu un singur enunț ci puneți întrebări scurte și la obiect.
Abordați politica pașilor mărunți
Serviciile cu caracter financiar au particularitatea că sunt greu de înțeles și folosit prima data. De aceea este indicat să gândiți strategia pe termen lung și să acumulați informația gradual. Dacă vorbiți telefonic sau față în față cu un reprezentant al bancii, asigurați-vă că fiecare întrebare pe care o puneți primește un răspuns concret. Notați răspunsurile dacă e nevoie și nu vă bazați exclusiv pe memorie. Chiar dacă vorbiți și înțelegeți bine engleză, există șansa că volumul mare de informație să va copleșească și să uitați detalii.
Nu ezitați să spuneți când nu înțelegeți ceva
Faptul că sunteți pus în situația de a pune întrebări înseamnă în mod evident că aveți nevoie de răspunsuri. Mulți adulți sunt tentați să se comporte că niște copii de școală generală atunci când li se explică ceva. Dacă nu înțeleg din prima ce li se spune sunt tentați să dea din cap în mod afirmativ sau să se prefacă că au înțeles. Țineți minte că nu mai sunteți la școală și nu ezitați să spuneți când nu înțelegeți ceva pentru că interlocutorul să repete sau să explice mai bine. Până la urmă este vorba de banii dumneavoastră.
Zâmbiți mult și fiți mai politicoși decât de obicei
Engleza este întradevăr limbă universală și toată lumea se așteaptă să o vorbiți sau să o înțelegeți cât de cât. Până una alta, trebuie să vă adaptați situației și este util să știți că zâmbetul este un limbaj cu adevărat universal. De multe ori uităm sau ne ferim să zâmbim, dar acesta este unul din cazurile în care zâmbetul și politețea pot face diferență. Oamenii sunt mult mai dispuși să va ajute dacă zâmbiți și sunteți bine dispus și vor face eforturi reale să va fie de folos.
Alegeți un serviciu care oferă asistență în limbă română
Acest sfat este de bun simț, dar l-am lăsat la urmă fiindcă nu este întotdeauna accesibil. Din fericire pentru cei care trimit bani acasă, TransferGo oferă suport în limbă română, spre deosebire de marile bănci sau alte servicii similare. Avantajul de a discuta cu un vorbitor nativ la telefon sau prin chat este evident și reprezintă un motiv suplimentar pe lângă avantajele tehnice și financiare pe care TransferGo le are.
Sursa foto: news.com.au