PayPal versus TransferGo
În zilele noastre, oamenii se asteaptă ca serviciile digitale pe care le utilizează să fie cât mai rapide, fie că este vorba de a trimite mesaje, de a comanda un nou articol vestimentar sau de a transfera bani. Este 2017 la urma urmei, o epocă “nerăbdătoare” în care viteza aduce atuuri calității serviciilor.
Cu toate acestea, unele servicii nu sunt la fel de rapide (sau instantanee) așa cum ne-am aștepta sau am spera; asta a fost cu sigurantă cazul când am folosit recent pentru prima dată Paypal: a durat mai mult de trei săptămani pentru a transfera cei 107 £ din contul meu Paypal în contul meu bancar. Tot procesul s-a simțit inutil, lung și o adevărata bătaie de cap; un proces pe care nu vreau să fiu nevoit să îl repet acum sau oricând în viitor.
(Pentru a clarifica, motivația din spatele acestui articol nu este pentru că scriu câteva posturi pe blog în fiecare lună pentru TransferGo, dar că în ultimele luni am folosit atât Paypal cât și TransferGo pentru a trimite și a primi bani).
La începutul acestui an am folosit TransferGo pentru a cumpăra o casă în România rurală, care presupunea transferul de bani dintr-un cont de peste hotare în altul -o sumă de data asta ceva mai mare de £ 107. Cu toate acestea, tranzacția a fost rezolvată într-o chestiune de câteva zile.
După completarea detaliilor băncii și a sumei pe care am vrut să o transfer, am fost contactat de echipă de asistentă pentru clienți a TransferGo, solicitând informații suplimentare: De unde vin banii? Pot să dovedesc asta? și diverse alte componente cheie de securitate pentru a proteja oamenii (și guvernele) de a fi furați. A fost o experiență plăcută.
Pentru că știam cât de rapid și fiabil am lucrat cu TransferGo în urma achiziției imobiliare, am sfătuit-o pe persoana care trebuia să îmi plătească cei 107 GBP să folosească serviciile TransferGo, dar totuși el a folosit Paypal și fiasco-ul a urmat.
A fost oarecum deranjant când de fiecare dată când m-am autentificat în contul meu Paypal și am încercat să îmi retrag banii care se aflau în portofelul meu digital-nu am putut. Au existat motive peste motive pentru care retragerea banilor mei nu a fost posibilă și, în cele din urmă, am sunat la asistentă pentru clienți pentru a întreba ce se intamplă. Un irlandez simpatic mi-a explicat că, în calitate de client nou, trebuiau să confirme că „articolul” a fost trimis către plătitor, de aceea plata era în momentul dat „reținută„. Chiar și așa, se pune întrebarea: de ce a durat atât de mult?
Răspunsul la întrebare este deschis la speculații și, sincer, în calitate de consumator, nu aș fi putut să mă îngrijoreze mai puțin-tot ce am vrut erau banii care aparent se aflau deja în „portofelul” meu. Când în final am putut „retrage” banii, mi s-a spus că ar putea dura câteva zile pentru a ateriza în contul meu. Se simțea ca o glumă bine orchestrată.
Așa că, după aproape o lună întreagă de așteptare, am primit în sfârșit banii, dar principala mea impresie din toată această experiență Paypal a fost că este pur și simplu prea multă bătaie de cap încât să te deranjezi. Am citit impresii similare în care oamenilor le-au fost trimiși bani prin intermediul Paypal în situații de urgență, ceea ce a devenit mai degrabă inutil datorită prelucrării lente.
Paypal poate fi o metodă de plătă digitală mare și continuă să crească pe măsură ce se mută pe noi piețe, cum ar fi piața cu amănuntul.
Dar, în cele din urmă, serviciile de plată digitală sunt menite să facă transferurile de bani mai ușoare.