De ce milenialii iubesc Fintech
Termenul de „primii utilizatori” nu a fost inventat cu gândul la mileniali, dar acea categorie de populație a devenit definiția de manual a termenului. Acest lucru este valabil mai ales în domeniul inovației tehnice. Pentru o generație care nu a fost expusă niciodată la o lume fără calculatoare, noile tehnologii sunt abordate fără teamă și cu o înțelegere înnăscută a modului în care să le folosească, ceea ce este un rezultat direct al acestei expuneri pe tot parcursul vieții. Milenialii nu numai că au învățat să stăpânească o lume conectată, ei au ajuns să se aștepte la conectivitate în cele mai multe domenii ale vieții lor. Un domeniu în care acest lucru este valabil mai ales, și unul în care dependența de conectivitate a acestui grup este o preocupare pentru un mediul de afaceri stabil este în domeniul bancar.
Milenialilor le place tehnologia financiară (Fintech). Motivele sunt destul de evidente.
Milenialii îmbrățișează un stil de viață fără restricții.
Spre deosebire de generațiile anterioare, milenialii sunt predispuși să evite produsele și serviciile care îi restricționează și le limitează deciziile. Pentru mulți mileniali cel mai lung angajament pe care îl au este un credit pentru studii. Cei mai mulți evită angajamentele tradiționale pe termen lung, cum ar fi deținerea în proprietate a unei case și a unui autoturism. Ei sunt mai predispuși în a utiliza companiile de închirieri auto decât generațiile anterioare, de exemplu. Conceptul de „a avea acces” are prioritate. Acest lucru se aplică serviciilor bancare, utilităților și multor altor servicii.
De la utilizator la utilizator și rețelele de colaborare sunt foarte populare.
„Transmiterea” este o parte aproape înrădăcinată a experienței digitale. Studiile arată că acestea sunt mai generoase și mai puțin concentrate pe proprietate decât generațiile anterioare. Fintechs au reputația că oferă beneficii utilizatorilor colectivi și această abordare este salutată de mileniali. Unii anticipează că abordarea de afaceri va înlocui în cele din urmă vechile modele de afaceri.
Criza financiară globală a avut un impact serios.
Criza financiară globală a speriat milenialii aproape la fel de mult cum Marea Depresiune i-a speriat pe stră-bunicii lor. Nu numai că a avut un impact negativ pe piața muncii, dar a subliniat eșecurile și neajunsurile băncilor mari și instituțiilor financiare. Sistemul bancar și de asigurări au rating foarte scăzut în rândul milenialilor, o percepție care va dura probabil o viață. Fintechs oferă o alternativă la instituțiile ce fac afaceri într-un mod tradițional.
Tehnologia se potrivește cu mentalitatea milenialilor.
Interacțiunea față-în- față în afaceri și chiar unele situații sociale nu sunt metodele de comunicare alese pentru mileniali. Obișnuiți de mici cu tehnologia înseamnă că trimiterea mesajelor este mai frecventă decât efectuarea unui apel telefonic iar cumpărăturile on-line sunt mai frecvente decât a merge la un magazin. Este de la sine înțeles că serviciile financiare, care oferă o prezență digitală familiară, ar fi de preferat.
Din multe puncte de vedere, Fintech este perfect potrivit pentru mileniali; probabil datorită faptului că majoritatea celor din spatele start-up-urilor Fintech sunt însăși mileniali. Băncile și societățile de asigurări sunt foarte conștiente de această tendință în creștere și de amenințarea pe care o propun modelului lor de afaceri. Jamie Dimon, președintele JPMorgan Chase a declarat recent acționarilor companiei că „Silicon Valley vine” și „sute de start-up-uri” care oferă alternative la serviciile bancare tradiționale. Nu există nici o îndoială că mileniali vor schimba fața serviciilor bancare și financiare pentru totdeauna. Așa cum în cea mai mare parte tehnologia se infiltrează și obține acceptare în masă, de dragostea milenialilor pentru Fintech vor beneficia, de asemenea, un segment mult mai mare de populație.