De ce verificarea identității clientului este atât de importantă pentru TransferGo?
Este TransferGo o bancă? Nu!
TransferGo este de departe mult, mult mai bun.
Pentru a face un transfer de bani cu noi, nu mai este nevoie să pierdeți timp prețios mergând la sucursala unei bănci, așteptând la cozile lungi sau plătind taxe extraordinare pentru a vă transfera banii la destinația dorită în străinătate.
Cu toate acestea, există unele asemănări între TransferGo și orice bancă comercială.
La fel ca orice bancă, urmărim reguli stricte în ceea ce privește fondurile dumneavoastră și stocarea datelor cu caracter personal. Suntem, de asemenea, o companie reglementată licențiată, prin urmare, la fel ca orice altă instituție financiară trebuie să respectăm regulile stricte de conformitate, care ne cer, printre altele, să ne verificăm clienți, cerându-le să ne furnizeze documentele lor de identitate.
De obicei, când mergeți la o bancă, primul lucru care vi se cere să îl faceți înainte de orice operațiune, este să furnizați documentul de identitate.
Aceasta este o procedură inevitabilă și este o parte a așa-numitei politici CC (Cunoaște-ți clientul). Cunoaște-ți clientul este procesul unei afaceri pentru verificarea identității clienților.
Băncile și alte instituții financiare folosesc CC în scopul de a-și înțelege mai bine clienții și este o parte importantă a procesului lor de Combatere a Spălării Banilor.
Nu este o surpriză faptul că TransferGo, fiind o afacere financiară reglementată trebuie, de asemenea, să urmeze procedurile CC impuse de autoritățile de reglementare (HMRC și FCA) și, prin urmare, este obligat să efectueze verificarea clienților, cerându-le să furnizeze documentele lor de identitate.
Verificarea identității este o măsură importantă de combatere a fraudei și se realizează de către orice afacere financiară care acționează în mod legal și care oferă servicii similare.
Trebuie remarcat faptul că, aici, la TransferGo noi vă rugăm să vă confirmați identitatea o singură dată. O puteți face prin furnizarea pașaportului, permisului de conducere sau a cărții de identitate. Vă rugăm să fiți conștienți de faptul că vă vom cere să încărcați documentul în timp ce faceți o rezervare pentru al doilea transfer sau în cazul în care primul transfer depășește £700 sau echivalentul în altă monedă, pe baza cursului de schimb. În cazul în care primul transfer nu depășește £700 sau echivalentul în altă valută, vă vom cere doar să completați profilul dvs. TransferGo prin furnizarea de date personale, cum ar fi numele și prenumele complete și data nașterii.
Verificarea identității este crucială nu numai pentru că ne ajută la construirea încrederii reciproce, dar în acest fel suntem capabili să asigurăm siguranța banilor dumneavoastră. Este una dintre măsurile care ne permit să prevenim frauda în cazul în care cineva folosește abuziv cardul dumneavoastră de debit sau are acces la adresa dvs. de internet banking și vă utilizează în mod ilegal fondurile. De asemenea, ne permite să prevenim spălarea banilor.
Toate documentele pe care ni le oferiți, sunt păstrate conform prevederilor Legii privind Protecția Datelor din 1998 – piesa principală a legislației care reglementează protecția datelor cu caracter personal – și un număr foarte limitat de oameni bine pregătiți au acces la ele, prin urmare, puteți fi complet sigur cu privire la siguranța datelor dumneavoastră personale.